Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Monday, November 16, 2009

.::Aku bukan Nak Kurus! Aku maHu sehat!::.

161109 (Isnin)
Aku sampai kk semalam. Uff.. Tolonglah ngeri betol kena interview! Tapi aku xheran pon. Sekarang ini, yang sangat2 menarik perhatian aku, dan keazaman aku ialah.. Dengan menurunkan berat badan. Tadi, aku pegi klinik. Bukan untuk kesihatan aku, tapi untuk menukar kupon kesihatan yang ada. Cis..


Sampai2 klinik, aku, alin dan Mi berlarian menuju ke satu sudut! Untuk apa? ya.. Untuk menimbang berat badan. Gosh.. Di situ aku dapat tengok berat badan aku yang sangat ngeri. Ya TUHAN, aku xpernah jadi seberat itu. Sumpah!

Sekarang ini, aku sedang berazam untuk mengurangkan berat badan. Sebab apa? sebab aku mahu menjaga kesehatan. BMI aku sudah lari dari NORMAL ke OVERWEIGHT ok! Macam mana aku xrisau! Aku bukan nak kurus, aku nak sehat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tolonglah berjaya!~

Sunday, November 8, 2009

.::Doakan sy::.

08112009 (Ahad)
1st tym dapat bercuti. Ecece.. Rasa best sangat. Dapat spend tym dengan gengsta2. Masak memasak segala. Barulah rasa nikmat bercuti itu apa. Ahahaha.. Lama suda aku xmenghapdate ini blog ye? Bukan sebab apa, kemudahan hinternet itu xda. Haish.... Ni pon, aku berada di sudut2 cc untuk menghonline. Opss..


Oh2.. Minggu lalu, aku menerima sms dari SPA sabah. Aku dapat panggilan temuduga untuk jawatan Pembantu Pegawai Pendaftaran. Walau bagaimanapun, ini hanyalah sekadar temuduga. Xtahu lah dapat ke tak. Tapi aku masih berdoa, dan berharap, semoga rezeki aku ada di sini. Euw.. Amin2..

Kalau buleyh, ada rezeki aku, aku mo keja di sana.. Semenanjung sana. Ehehe.. Bukan apa, untuk menimba pengalaman la. Asyik dok terperap kat dalam negeri aku nih jek kan. Mana best.. Eheh.. Mo jugak merantau ke negeri ohrang.

So, sila la doa2kan aku. Smoga rezeki aku murah. Dapat keja tuh, walaupun aku mendaftar jes guna sijil SPM. Tapi, kalau dapat nih, akuy pegi jak..

Pasal keja yang aku buat sekarang, senang memang senang, tapi tuh la, bos aku kemut. Terlalu berkira. Malas aku!!!