Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Friday, January 8, 2010

.::Ngeri2!::.

08012009 (jemahat....)
Nebes la today..
Napa saya nebes?
Uff...
Sebab..
Today was is my last dat being 22..
Uhhuk..
Esok masuk 23 suda... By da way..
Ada aku kesah ka?
hahahaha... Biasa lah tuh.. Yang hidup pasti akan mati... Orang cakap.. Untuk sampai ke pengakhiran usia.. Memang la usia kena meningkat.. Ya kan?




Umur meningkat nih.. Hostel kata pergi.. Kubur kata mari..
Takotnya.. Korang takot X?
Aku takot.. Banyak dosa nih.. Dan banyak lagi menda yang belom tercapai. Sangat2 banyak...

Sempena berada di hari terakhir ku berusia 22 tahon ini..
Let me recall kejadian2 yang penting ketika berusia 22 tahon..

1. Kejadian ngeri.. Bila aku xdapat sambong sem... Ngeri gilak!
2. Pindah rumah baru... Sedeyh tinggalkan rumah lama yang suda saksikan aku membesar.
3. Pengalaman kerja yang... Ngeri..

Uhm.. Apsal semua ngeri nih?
Malas la aku mo update kalo gini. Bye!