Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Thursday, June 3, 2010

.::Manusia ka? Eh.. Binatang kot!!?::.

03062010(Khamis)

Sekarang ni masih hangat lagi kes ISRAEL yang sengal tu. Kesian. Mereka2 yang jadi mangsa. Kita ni pun mangsa sebenarnya. Mangsa kepada nafsu sendiri. Dalam Malaysia ni pun, berapa ratus barangan, memang yang kita perlu guna adalah barangan ISRAEL. Dalam sedar xsedar, rupanyanya kita ni pembunuh secara xlangsung la. Erk.. Pembunuh?:nangis:
Haah.. Kita beli barang ISRAEL, pas tu, duit yang kita guna tu, beli alat senjata untuk bunuh saudara ISLAM kita. Hah? Betul kan?

Ok2.. Tutup pasal ISRAEL. Kang kita cerita laen hari ok. Hari ni, aku mau bagi korang teka teki teka tekuk. Ahahahaha.. Jangan nebes. Sapa bijaksana, silala jawab ye.

Ok. Teka teki i berbunyi begini. Dalam gambar di bawah ni.. Apa beza antara MANUSIA dengan ANJING aka BINATANG? Jawab jangan xjawab..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

anjing ke ni? konpius arrr...


ini plak?



Kambing itam ke?

Tengah blogwalking, ini yang aku jumpa.
^.^"
Jangan fikir negatif ok. Aku xbukak side2 lucah nih! Xcaya, jenguk ke blog ini.
Ok2.. Aku mintak mahap ok kalau gambar2 ini adalah gambar2 dengan aksi melampau. Jijik kan? Melampau kan? Best ke tengok gambar2 macam ni?

Huh! Ada nilai kemanusiaan ke ni? Manusia yang berakal buat macam ni ke? Ke mereka ni bukan manusia. Oh, syukur la ini bukan rakyat MALAYSIA. Harap2, sampai bila pon, xkan jumpa di MALAYSIA kalau gini gayanya. Hehehhe.. apa? ya2.. rakyat MALAYSIA bertamadun. Jangan risau. Xkan jumpa la perbuatan macam ni. Xkan.. Betul.. Jangan risau.

RAKYAT MALAYSIA... Tidak akan ada perbuatan sebegini yang berlaku kat MALAYSIA kan?

...................................................................................................................................................

Huh? :gatau: