Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Wednesday, May 19, 2010

.::Cerita Campur2::.

19052010 (Rabu)
Pagi di Tawau. Tawau di mana? Di mana lagi? Sabah lah. Huh, aku baru balik dari KL. Seminggu di sana memang syok. Sangat!!!! Kalau ada rezeki,aku mau ke sana lagi. Pasal tempat tidak jugak mengagumkan. (Kagum la sebenarnya. Haish!)Suka tengok Menara Berkembar Petronas. Terbayang bar2 coklat yg disusun2. Wushhhhh.........:damn:(Sila jangan berangan!!!!!). Kalau la wujud kan? Heeeee.....
Bila sampai ke tanah tumpah darah aku snirik. Uik.. Jaoh beza. D sana, bangunan tinggi2.. Menceracak sana sini. Bila sampai sini, erk.. Bangunan ketot2. Malu agaknya mau tumbuh. Hohohho.. Tapi. Haah, ada tapinya. Bila naek kereta, aku rasa save. Tiada lagi pemanduan ala2 formula 1 di sini.

Oh! Kini aku sebok menanya kengkawan yang ada tau di mana aku boleh mendapatkan keja sepanjang cuti 2 bulan lebih ni. Bosan weyh.. Aku bosan duduk d rumah tanpa berbuat apa2. Adik2 semua sekolah. Anak2 kucing aku pun malas jak aku tengok mau melayan aku. Sapa2 yang boleh membantu. Sila roger ok. Dengan syarat, mestilah d Tawau. Heehhee...

Oh ya, walaupun agak terlambat, kepada pasukan Malaysia, sila lah jangan berkecik hati dengan kekalahan di Piala Thomas ya. Sila la setangkas pemain China jika hendak main lagi. Agak2nya, siapakah pelapis BAM untuk dua tahun dari sekarang? Akukah? Sekali lagi.. :damn:JANGAN BERANGAN!

Juga aku masih tertunggu2, apakah hasil prosiding kisah DSAI dan SayFool itu? Semoga ALLAH mengampunkan dosa2 mereka yang berbuat fitnah.Dan berbahagialah mereka2 yang difitnah. ALLAH itu MAHA ADIL.

Oh, lagi satu... Hehehehehe.. DAP. Sila lah tepati janji kepada rakyat di Sibu tau. Sekian.