Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Monday, January 11, 2010

.::Kejadian Ketika Usiaku Menginjak 23 tahon!::.

12012010
Ada kelas pukul 8nih kang. Tapi saja mo meluangkan masa sebab..
Sebab mo menceritakan penngalaman ngeri d 9 Januari.

Kenapa pasal 9 Januari jak?
Hah? Kenapa?
Sebab.. Pda tarikh ini.. Pada tahun 198*, kejadian kelahiran manusia bernama.. Erm.. Ehem2..Semestinya lah aku berlaku. Hahahahahaha..

HAPPY BIRTHDAY TO ME!



Al-kesahnya, begini la..
Sepanjang 8 hb tuh, aku ada kelas. Pagi until petang. Sesampai d bilik.. Afta, solat isyak, nenok TV kejap, tengok ke luar tingkap.. Hurm.. Hujan.
Risau memandangkan dua berok.. Eh2.. Budak bilik aka junior aku still dekat luar walaupon jam sudah menunujukkan pukul 8 malam lebeyh. I risau tau. Kot2 bas xda kan..

Afta mesej2 dorang, soh balek.. Xsedar, aku terlelap suda.. Hehehe.. Hinggalah...
Tepat pukul 12 tengah malam, 9 hb Januari...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


(Siyes, aku mo letak pic tuh.. Tapi.. Tenet slow. Sabaq2.. Bila tenet laju suda, i upload k)

Guess wat? My adek2 bilik telah membuat seprais untuk i.. Derang bli kek n pizza.. erm..
Sedap2..
Tambah lemak lagi beberapa kilo.. Tapi, ada i kesah? Ada la derang bagi hadiah yang cumil2... Itu pon.. Nanti i upload jugak. Credited untuk Along n Atul... Thanks so much!

Tengah best2... Bahagia2 d tengah malam.. Tepat pukul 2.. Tiba2....

"kong! Gong2!!!!! Auww............ Auw........."

Sorang membe bilik marah! Hahahahaha..... Macam2 dia cakap... Tapi aku malas hengat, sebab menda tuh hanya akan membuatkan aku stress.

Yang dua orang bidak nih.. Bila kene herdik macam tuh... Apa lagi... Tanpa teragak2 dan ragu2 lagi.. Memanjat katil dan paksa mata untuk tidoq. Uhuk2...

Cyan korang kan? I mintak hampun tau.. Sebab i korang kenak marah....

Apa pon.. Thanks untuk semua yang kamu semua lakukan untuk kak ra... wee....

Sangat2 hepi...