Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Monday, June 25, 2012

Salam Alaikh~

Satu yang aku enjoy dengan ujian ialah.. Membaca! Serius. Bila aku involve dengan satu ujian yang aku rasa maha berat untuk aku tanggung, perlahan-lahan aku akan balik, menjadi manusia ulat buku. Baca, cari buku apa saja. Stop, bukan apa saja. Buku yang mampu merangsang motivasi.

Tadi, menuju ke tempat kerja dari rumah kakak aku, aku singgah KL Central atas urusan bulanan. Dan aku dapati ada pesta jualan buku secara murah. Tiada dapat resist untuk menolak dugaan. Damn! Buku bibliography sangat banyak. And mostly, oh, not mostly, overall adalah buku bibliography orang barat. Of course aku sangat-sangat-sangat cari buku yang dikarang oleh Kimora Lee Simon, Fabulosity. Tapi memandangkan itu waktu mahu ke kerjaan, memang susah mahu teliti satu-satu. Rancangannya pulang kerjaan nanti. Siaplah!

This book, please. Hopefully it exist! *sangat berharap*
Yes, I adore her. Orang yang masa mudanya sangat dipandang pelik, akhirnya kepelikan beliau membawanya ke atas. Ok ok, mesti ada yang cakap, baek adore Fatimah al-Zahra, ataupun Siti Khadijah isteri Rasulullah. Baeklah, tapi buat masa ini, mahu baca yang ini dulu. Please, kalau ada sesiapa yang sudah beli and mahu jual, give me a message! *lajulaju buka mudah.my*

Hmmmpfft~ dekat mudah.my non ada!

Berbalik kepada cerita, disebabkan aku memang jenis memandang luaran untuk perkenalan pertama kali, which is not good for ur health *tetibe* makanya, aku mengambil keputusan untuk membeli buku yang ditulis oleh isteri pemain bola sepak England, Wayn Rooney yakni COLEEN MCLOUGHLIN.

You see, cover dia comel.

Buku ni, cerita macam mana dia dari gadis biasa menjadi luarbiasa. Erk, bukanlah dia boleh bertukar menjadi burung atau kucing or watever, tapi disebabkan hidup dia yang normal tiba-tiba menjadi tumpuan bagai, and dia share banyak benda yang dia belajar, share apa yang dia buat, of course kebaikan, macam mana dia jaga diri, jaga kesihatan semua. And paling penting, tips shopping, sebab dia shopaholic katanya. Well, aku sudah start baca dan aku rasa ok. Bahasa mudah faham. Thihihi~

p/s: please, fabulosity!