Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Wednesday, December 15, 2010

Salam Alaikh.

Entry ini ditujukan khas buat seseorang yang sangat istimewa dalam hidup aku.

Hari ini, hari kelahirannya.

Mak,
Terima kasih lahirkan anakmu yang ini.
Terima kasih lahirkan kakak, abang, adik adik buat teman bergaduh.
Terima kasih besarkan kami dari kecil, sampai sudah BESAR macam sekarang ni.
Terima kasih bagi kami pendidikan sampai tahap begini.
Terima kasih walau selalu marah, tapi tetap sayang kami.
Terima kasih bagi kami peluang pelihara kucing.
Terima kasih bagi kami rumah yang selesa.
Terima kasih bagi kami kasih sayang walau selalu nampak macam tidak seberapa sayang, tapi kami tau kami disayang.
Terima kasih mak, atas segala galanya.

Mudah mudahan mak panjang umur, ALLAH murahkan rezeki, limpahkan rahmat dan kurniakan mak dan keluarga kita penghidupan yang harmoni.

Semoga anak anak mak bakal jadi anak anak yang tahu berterima kasih. Kepada TUHAN khususnya, dan kepada manusia amnya.

Eerm, jam sudah tunjuk angka untuk anakmu yang ini bersedia untuk balik. Lepas ini mo keluar cari kek untuk birthday celebration mak malam nanti. Uff, kenyang. Alhamdulillah.

Terima kasih ya ALLAH, kurniakan kami mak nan satu itu. Walau banyak kurangnya, tanpa dia, siapalah kami ini.

Yang tersangat Heklas
AraWani
Salam Alaikh.

Hai. Berjumpa lagi. Ini hari ketiga aku menjalani kehidupam sebagai seorang pelajar praktikal.

*Membetulkan spek*

Semalam punya pagi, aku try memakai lipstik. *pengsan*
Calit calit, tiba masa melihat cermin. Ah?! Siapa tu? Serupa pondan. Laju laju aku cari baby oil, then tisu. Lap lap. Euw. Bukan. Bukan aku gadisnya yang jenis memakai lipstik. Pernah cuba, tapi terasa berat bibir. Rasa cam Angelina Jolie pun ada jugak. Hahaha. Ha, yelah. Saya tau saya perasan. Bye! Haha.

Oh oh. hari kedua, masih tidak melakukan apa apa pekerjaan. Cuma ngecop. Then mengular. Borak sana borak sini, gelak gelak. Pahtu, bos masuk pandai takut. Tapi syukurlah, staf sini semua baik baik. Ramah ramah dan tidak lokek ilmu. Terima kasih ALLAH.

Till today. Hari ketiga. Nih, camana boleh online kalau ada kerja kan? Sekarang tiada kerja okeh. Siap ngah borak borak lagi. Aih, gomen nih memang heaven untuk dijadikan tempat praktikal. Ni belum dorang belanja makan lagi. Ofis nih ada tukang masak tau. Oh, memang best!

Aaaa... Apa lgi ya.
Ok, habis cerita. Bye!