Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Wednesday, December 15, 2010

Salam Alaikh.

Hai. Berjumpa lagi. Ini hari ketiga aku menjalani kehidupam sebagai seorang pelajar praktikal.

*Membetulkan spek*

Semalam punya pagi, aku try memakai lipstik. *pengsan*
Calit calit, tiba masa melihat cermin. Ah?! Siapa tu? Serupa pondan. Laju laju aku cari baby oil, then tisu. Lap lap. Euw. Bukan. Bukan aku gadisnya yang jenis memakai lipstik. Pernah cuba, tapi terasa berat bibir. Rasa cam Angelina Jolie pun ada jugak. Hahaha. Ha, yelah. Saya tau saya perasan. Bye! Haha.

Oh oh. hari kedua, masih tidak melakukan apa apa pekerjaan. Cuma ngecop. Then mengular. Borak sana borak sini, gelak gelak. Pahtu, bos masuk pandai takut. Tapi syukurlah, staf sini semua baik baik. Ramah ramah dan tidak lokek ilmu. Terima kasih ALLAH.

Till today. Hari ketiga. Nih, camana boleh online kalau ada kerja kan? Sekarang tiada kerja okeh. Siap ngah borak borak lagi. Aih, gomen nih memang heaven untuk dijadikan tempat praktikal. Ni belum dorang belanja makan lagi. Ofis nih ada tukang masak tau. Oh, memang best!

Aaaa... Apa lgi ya.
Ok, habis cerita. Bye!

1 comments:

Chan said...

eyps makan je kejenya.