.::Buat SEKS dengan Lembu. Kasihan Lembu Itu::.

12062010(Sabtu)

Heyh! Cepat sket la! Uik.. Marah betul. Huh.. Tiada apa. Cuma marah dengan kelembapan internet di rumah aku ni. Lampu broadband ni asek kaler ijau memanjang. Bila la agaknya lampu broadband ini akan kembali berwarna biru? Atau sekurang-kurangnya biru tua dan bukan haru biru. *tiba tiba*.

Eyh, semalam pembukaan FIFA WORLD CUP kan. Persembahan menarik dan banyak menerima WAU, UH, WAHHHHH, UIK, ORANG BANYAK ITAM (Macamkawputihsangat), HAHAHAHAHHAHAH, dari kami adik beradik. Lebih-lebih lagi dengan stadium baru mereka itu. Impress yang amat. Tahniah ya Afrika (Ada ka orang Afrika baca blog aku?:gatau:). Semalam juga menyaksikan perlawanan pembukaan oleh South Africa dan Mexico. Oh, sangat ramai manusia indah ciptaan ALLAH di dalam pasukan Mexico. Jadi apa tujuan aku melihat FIFA? Mencuci mata?! Shut up!:tendang:

Ok. Melihat kepada tajuk. Kenapa perlu kasihan dengan lembu itu. O ya, sebelum aku teruskan menaip mengenai cerita ini, sila la membuat persediaan untuk muntah dan dan mempunyai perasaan seriau dalam badan. Hal ini kerana *tersengih, awat ayat aku skema bebeno?* cerita ini sebenarnya sangat jauh dek akal manusia yang waras lagi berakal. Aku tidak tahu kenapa bah kau berubah wahai manusia. :music:

Proceed to the true story. Di Bali Indonesia sana, seorang pemuda bernama Ngurah Alit yang baru berumur 18 tahun (did i say BARU?) telah dijumpai oleh pakcik bernama Gusti Ngurah Dinar (Apa ke pelik nama-nama mereka ini?) tengah bertelanjang sambil memegang belakang kerbau betina tersebut yang dibilangnya adalah wanita yang santek. Lebih baek aku mengcopy dan paste saja artikel ini dari blog DONIA CACAMARBA ini.

Seorang remaja Bali ditangkap sedang melakukan seks dengan seekor lembu yang dipercayainya seorang gadis muda yang cantik. Budak yang dikenal dengan nama Ngurah Alit, 18, dari Kampung Yeh Embang di Jembrana ditangkap oleh penduduk kampung, Gusti Ngurah Dinar yang pada ketika itu sedang telanjang sambil memegang bahagian belakang lembu itu di kawasan sawah di kampung tersebut.

Ketika disoal siasat oleh penduduk kampung, Ngurah menegaskan bahawa lembu yang dinodainya itu ialah seorang "gadis muda yang cantik". Kata Ngurah, "gadis" itu memanggilnya sambil mengeluarkan kata-kata yang menggoda sebelum mereka melakukan seks bersama. Lembu malang itu akan dilemaskan di laut untuk menyucikan semula perkampungan tersebut.

Berdasarkan kepercayaan penduduk, Ngurah akan turut menjalani acara penyuacian di laut, dan dia dikehendaki membayar 2000 syiling tradisional Bali. Pemilik lembu, Wayan pula akan menerima pampasan sebanyak Rp 5 juta.

Kejadian ini adalah yang kedua berlaku di Bali. Kejadian pertama berlaku pada tahun 2008, apabila seorang lelaki tua, Nengah Sutarya,70, melakukan perbuatan yang sama terhadap seekor lembu. Yang peliknya, dia turut menyatakan kepada orang kampung bahawa lembu yang dinodainya itu seorang "anak dara". Kerana kejadian itu, lembu malang itu turut dilemaskan oleh penduduk kampung yang mempercayai bahawa Nengah telah membuntingkan lembu tersebut.

Duniacacamarba.



see? kasihan bukan?:nangis:

Comments

Popular Posts