.::MANUSIA::.

Ah, selangkah sebelum meninggalkan library ni, sebab aku mahu pulang ke bilik. Oh, dalam FS, aku ada aktif dalam beberapa grup. Yah! Grup.. Dan ada jugak mengepost beberapa topik. Walaubagaimanapun, terdapat beberapa orang grup member yang aku lihat, tidak senang dengan posting2 aku. itu yang membuat aku tertanya2. kenapa dan mengapa? Mungkingkah mereka tidak berpuas hati dengan aku? atas sebab apa? aku ada sakiti hati mereka kah? atau sakiti hati mak bapak mereka kah? atau aku ada mencederakan kucing2 peliharaan mere kah? itu yang menjadi titik soal di sini. kenapa, dan mengapa?

Ah, walau bagai manapun, sebenarnya, aku tidak berapa kisah pun. Bak kata pepatah, ADA AKU KISAH KE? semua itu tidak memberi kesan pun dalam hidup aku, hatta rezeki aku sekalipun.

Comments

Popular Posts