.::Berat::.

13082009 (Kames lagi)
Oh, aku telah mengepost 3 post pada hari bertarikh 13082009. Today besday my fren time skola menengah dulu. Happy besday kamurang.. Semoga panjang umur, dan dimurahkan rezeki hendaknya. Itulah wish yang biasanya di beri kepada mereka-mereka yang menyambut hari kelahiran setiap tahun. Ok wat kan? Mendoakan yang baek-baek...


Aku bertanya kepada diri sendiri, kenapa aku bersedih. Diulang tanya oleh seseorang juga, kenapa aku bersedih. Mungkin kerana perasaan sedih aku ini, telah meng 'effect' (pap! sekor nyamuk telah berjaya dibunuh akibat bertindak nakal disebalik kain singkat baju tido aku) keadaan aku dengan sekeliling aku. Membuatkan keadaan conversation itu berada dalam kondisi yang tidak selesa. Yah..Mungkin.

Kenapa aku masih berasa sedih? kenapa semangat yang aku cari, yang ku sangka sudah ku temui di lebri tadi, kembali hilang? Kenapa? boleh sesorang bagitahu aku? Sebenarnya, jawapannya hanya ada pada diri aku. Seperti yang dikatakan oleh seseorang kepada aku, hanya aku yang boleh bantu diri aku sendiri. Orang laen hanya mampu menghabeskan liur, atau meng'cramp'kan tangan, meng'sms' aku untuk menaikkan semangat aku, comfort aku (Terima kaseh untuk itu). Tapi, segalanya, masih bergantung pada aku, hati aku, jiwa aku. Jadinya, hanya aku yang mampu buat semangat itu kembali pada aku.

Hati aku berat. Berat sangat... Tapi, xla berat sangat pun, tapi, masih boleh dikategorikan obesiti. Ketenangan itu hilang... I need sum1..... Yang betol2 boleh fahami aku, yang xkan pernah bosan dengan aku... Yang boleh buat aku tenang balik.. Is there anyone out there?


p/s : Tolong jangan tambah lagi masalah aku.. Plis.. Aku ok dengan ko sekarang...

Comments

Popular Posts