.::Sendiri::.

Aku boleh hidup sendiri. Tipu lagi. Lagi menipu diri sendiri. Kawan2, aku perlukan korang dalam hidup aku tau. Korang la penguat semangat aku untuk terus berjuang... Zay, Dila, Saniah, Ayyim... Xlupa Mira, Alin. Hehe...

Aku nih, bukan kuat pon sebenarnya. sangat lembek. Mengong. Camana nak buat hati jadi ais? Biar jadi ala2 iceberg gitu. Biar xda prasaan sket. Baru lah cool kan. Tapi masalahnya, aku hot. Yeap.. Hot tempered. Bengong kan? yah.. wateva n eva la... Lantak la korang kan..

Oh, ini post yang agak merapu. K, siyes.
Aku baru saja menyiapkan esaimen matematik fuzzy. Dan pagi tadi, aku ada midterm untuk subjek Kalkulus. Fine, boleh jawab, tapi xtau betol ke tak. Mari berdoa, semoga aku dapat markah setinggi langit. Mampukah? Hope so.

Panas plak malam ni kan? Memang panas. Aku hanya menggerakkan jari jemari ku saja, tapi aku dapat merasakan haba yang dilepaskan oleh badan aku. Kenapa? aku sudah tinggalkan Biologi 5 tahun yang lepas. Kalau aku ada anak, dah masuk tadika dah anak aku tuh. Hohhoh! Ok stop..

After midterm, aku pegi jumpa Puan A. Hantar Tesis satu. Rupanya, aku telah advance membuat tesis. Bab yang sepatutnya bab 4, aku sudah masukkan ke bab 3.Wateva n eva la.. Janji dapat B. Oh, B pun, status aku tetap GB. Haih!

Masalah2............

p/s~~Maybe aku boleh idop sendiri kan?

Comments

Popular Posts