.::Amil 19::.

08092009 (Selasa)

Juz live ur life. Xda kaitan dengan entri ini. Ahahah. Ok, ari nih, besday ma lil bro, Amil. Yah.. Selamat hari jadi adekku. Semoga panjang umur, di murahkan rezeki, di bukakan pintu hati mu, aku, kita dan keluarga kita untuk taat kepada perintah ALLAH, kita taat kepada kedua ibu bapa kita. Semoga ALLAH murahkan rezeki kita, bukakan seluasnya pintu rezeki kita. Dan semoga, ALLAH jadikan keluarga kita, keluarga yang dirahmati, keluarga yang bahagia. Amin..


Family. Bila fikir pasal family ini. Ntah, hati ini bersyukur kerana masih memiliki sebuah keluarga. Xkira la macam mana pun keadaannya. Syukur. Dan aku berdoa, semoga keluarga ku, terutamanya kedua ibu bapa ku, sentiasa dalam lindunganNYA.

Xlama lagi, memang xlama lagi, bulan syawal menjelma. Now sudah ramadhan yang ke 17. See.. Sangat cepat masa berlalu kan? Another 13 hari lagi. Selasa depan, InsyaALLAH, kalau panjang umur, balik Tawau sudah. Ahahahh.. Mungkin, raya kali nih, dapatlah kami beraya di rumah baru. Dekat sket dengan rumah nenek. Senang sket berjalan kan? Tapi, yang kurang bestnya, ma sis xdapat balik. Yalah, raya tahun nih adalah turn abg ipar aku pulak. Dia pon ada family jugak kan?

Baju raya? maybe ada lah kot. Ma sis ada kol aku hari tuh. 3g, show baju kurung warna soklat. soklat cair lah. Santek jugak aku tengok. Oh yah, kalau pasal ma siz nih, citarasa dia, memang aku berkenan. Simple but smart. Hehe.. Thats why aku suka bila dia bagi aku barang. Semuanya, memang kena dengan selera aku. Ayseyh..

Hm, sudah masuk pukul 5.12 petang. Lagi sejam maw buka posa nih. Mungkin aku patut ready untuk pergi membeli makanan.

p/s-juz get back up when it knock u down.

Comments

Popular Posts