.::memo::.

20102009 (Selasa)
pagi2 dok bukak kedai, tiba2 ym aku boleh log in! Check2.. Yes.. Laptop aku telah berjaya mencuri sedikit line KFC sebelah kedai aku. Kedai aku la kan? Aku jaga.. Ahahahahaha.. Erk..

Ok2..


Semalam, bos kol, soh buat memo to our customer. Kedai nak pindah la katakan. Daripada kiosk ke sebuah kedai yang selesa. Aku bukannya terrer pon bab kesetiausahaan nih. Ceh! Tapi, apa boleh buat. Redha jek la kan. At least, dapat gaji tau! Boleh buat lesen motorsikal. Ahahaha.. Best2!!!!

Ha, ni keja aku, bos soh buat memo sebab kiosk nih nak tutop. So, sket2, aku buat. Hope bos aku suka..



aku buat menjadi ini...


Amacam? its juz a pic for a memo. Nak gitau cust yang kita akan berpindah ke satu tempat baru. Aku xtau cane nak buat upload memo tuh. So.. layan gambar jek la kan?
Ok tak? xok?ah, ada aku kesah? janji bos cakap ok.. Ok la bagi aku.. Hurm....
Ok2, xtau nak cerita pasal apa lagi.. Kang bila ada story, aku share lagi. (Maka, ada ka orang baca blog aku nih ha? uhhuk..)

Comments

Popular Posts