.::New Pekerja::.

29102009(Khamis)
Dapat pekerja baru lagi cik Zarul ye? Say thanks to me ati. I yang bawak u keja dengan encik Zarul tau. I xmintak banyak, juz jaga diri, jangan buat hal. Encik Zarul terlalu baek sebagai seorang majikan. Diulang sekali lagi.. Terlalu baek! Lagi, aku yang bertanggungjawab bawak ko keja sini, so, plis, jaga maruah aku k?


Ok, now aku sorang2 jaga kedai nih. Saniah n d other gangsta tengah khusyuk membersihkan bakal opis aku. Auch2.. Neves la.. Ahahahaha.. Kang dah ada opis kang, xboleh la mo tido2 lagi kan. Bos ada 24 jam dekat opis tuh.

Semalam, afta makan, kitorang bli bahan mentah. Untuk apa? Memulakan kempen ON JIMAT! Yo2 ON JIMAT kan. Xpa, kita tengok macamana permulaan ON JIMAT nih. Aish2..
Start semalam, aku tido bilik Mi n Alin balek. Ahaha.. Motip? Mo tengok tv la... ::

Lagi, aku tengok kucing2 ko Reen.. Tolong lah.. Aku bernapsu untuk menjaga kucing2 yang chumil tuh. Tolonglah... Mereka sangat chomel... Nampak cuddle jek. Kang aku picit kang, matilah kucing2 tuh kena picit kan? Haish! Geram!!!!!!!!!!!!!

p/s:its easy to start a relationship, hard to make it to d end. isnt?

Comments

Popular Posts