.::Tupperware bertukar kepada PLASTICWARE::.

30102009(Jemahat kan?:gatau:xtau?xpe..)
Xda plak customer yang mo hantar baju hari nih. Cust yang amik baju adalah. Xpa la.. Bagus jugak. Boleh aku online sesuka suki mak bapak aku. Oh, aku mendoakan keselamatan bapak aku yang kini berada di tempat asal beliau. Semoga bapak bergumbira di sana ya? Jangan lupakan kami di sini. Semoga bapak selamat sampai ke pangkuan kami balek jugak.. Hehehehe..


Terhengat pasal kejadian semalam, tengah syok menguyah amplang buatan orang jawa blakang rumah aku, borak2 pasal tupperware dan soklat, tengah bercakap2 sambil bergaduh2 manja gitu, OMG, aku terperasan pasal tapau bertutup merah aku. Eh, mak aku punya ok. Hancur hati bila aku dapat tau yang tapau selama ini yang ku hengatkan tapau berjenama tupperware telah bertukar jenama menjadi plastikware. :nyerah: :nyerah: :nyerah:


Aku terkejut:konslet:, kalau mak aku dapat tahu... Matilah aku.. Matilah aku.. Matilah aku.... Ada jadi aksi akrobatik antara aku dan mak aku kan...:tendang:

Maka, dengan lajunya, aku menaip mesej kepada kawan yang BERTANGGUNG JAWAB menyebabkan pertukaran bekas berjenama TUPPERWARE itu.. Tanya itu ini.. OMG! Tolong.. Aku juz mahu bekas tuh balek.. Tolong2.. Apa2 cara pun la, yang penting bekas tuh ada balek!

p/s:tolong bertanggung jawab dengan apa menda yang kita sudah buat.



Comments

Popular Posts