.::Aku bukan Nak Kurus! Aku maHu sehat!::.

161109 (Isnin)
Aku sampai kk semalam. Uff.. Tolonglah ngeri betol kena interview! Tapi aku xheran pon. Sekarang ini, yang sangat2 menarik perhatian aku, dan keazaman aku ialah.. Dengan menurunkan berat badan. Tadi, aku pegi klinik. Bukan untuk kesihatan aku, tapi untuk menukar kupon kesihatan yang ada. Cis..


Sampai2 klinik, aku, alin dan Mi berlarian menuju ke satu sudut! Untuk apa? ya.. Untuk menimbang berat badan. Gosh.. Di situ aku dapat tengok berat badan aku yang sangat ngeri. Ya TUHAN, aku xpernah jadi seberat itu. Sumpah!

Sekarang ini, aku sedang berazam untuk mengurangkan berat badan. Sebab apa? sebab aku mahu menjaga kesehatan. BMI aku sudah lari dari NORMAL ke OVERWEIGHT ok! Macam mana aku xrisau! Aku bukan nak kurus, aku nak sehat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tolonglah berjaya!~

Comments

Popular Posts