Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Tuesday, January 19, 2010

.::Abortion::.

19012010 Selasa
Semalam,
"Nak tau tak? tapi, janji dekat kitorang, citer nih, hanya kita2 jek yang tahu. Ianya melibatkan maruah anak orang..."
Mereka berkata dengan siyesnya.
"hoh? ok2.. apa dia?"
"Janji dulu..."
"Adui.. Iya bah... Janji2.."
Mereka saling berpandangan.

"N pregnant!"
"........."
"Betol ni..."
"Hah? Anak sapa?"
"S..."
"Budak engineering tuh ka?"

Angguk2...



"Then, budak S tuh, mo betanggung jawab ka tidak?"
"Hahaha... Nak betanggung jawab hapenye.. Dan2 kawan dia kol, gitau N, S dah mati. Dekat luar negara"

Hahahaha... Gelak ramai2..
Pah tuh... Bla2... Bla2...
Dia wat afta raya ritu..
Denagn S..
Bla2...
Kantoi.. Ada nampak pic baby yang kene scan tuh...
Then...
Syok2 mengulas...

"Tapi, N dah gugurkan dah. P bagi ubat. RM120"
"Biar betik?"
"Betik la... Sebab, A cakapa dekat dia, kalo dia gugurkan baby tuh. Tuh la dia gugurkan baby tuh. Nak jugak pecaya cakap orang"
"So, now apa macam la? N ok ka tidak tuh?"
"Ntah, ari tuh dia pendarahan jugak. Pas tuh, xpegi cuci pon perut dia. Bahaya kan tuh?"
"Huhu.. Aku plak yang takot..."

Hari ini.
"Ko tau, N pegi chechk, baby dia xgugur pon"

Huh. Dalam hati, aku juz berdoa... Semoga aku dan membe2 yang laen, terhindar dari benda2 macam nih. Uff....


Cyan kan?

0 comments: