.::Miri, Sarawak::.

07012010 (Khames)
Pukul 2 tadi, supposely ada kelas. Control Math. But bila ku menerima SMS mengatakan kelas cancel, then fine. From IP aku gerak ke.. Lebri.
Cari2 buku, then.. Jumpa la beberapa buku yang kurang memberangsangkan. Pilih punya pilih.. Suddenly...

Seddenly aku terhengat sumthing..


Aku try buka HP sebab my hp oredi low battery. Paksa punya paksa, aku mesej adek aku pasal abg aku. Napa dengan abg aku?

Abg aku akan dipindahkan bertugas ke Sarawak. Dia naek pangkat kan.. Congratulation to u abg.. Erk.. Abg ke? i xpanggil dia abg pon. I panggil nama dia jak.. Ahahaha.. Aku lah adek yang paling bersopan.

Apa pon, bila my lil bro inform menda nih, then.. suddenly i feel sad. Sad la..

Selalunya, bila cuti.. Aku balek rumah.. Ada jak dia kan? Now, bila balek rumah.. Dia suda tiada. Bukan selama2nya, tapi.. Untuk kitorang berjumpa tuh pon... Suda jarang la.. Maybe, tym cuti jak baru dia ada.

Aku and my bro tuh.. Mo cakap kami rapat... Tidak juga. Dia kuat jugak mengaco.. Tapi tuh la.. Memang kurang rapat. Bercakap bila ada hal yang penting jak. Tapi, bak kata adek aku yang turut merasa sedeyh atas kepergian beliau..

'Ya.. Sudah namanya adek beradek, bila dia xda, kompom tercari2..'

Thats ryte!
Tapi, aku tahu.. hati yang paling merasa sedeyh, semestinya bonda terchenta. My mum paling rapat dengan my bro tuh.
Apa boleh buat kan? Ady bukan pergi saja2.. Tapi untuk masa depan keluarga kita jugak. Supaya, InsyaALLAH, masa depan, kuarga kita akan jadi lebeyh baek dari sekarang nih.. Amin..

Apa popn.. Untuk my bro.. Semoga segala urusan kamu di Miri tuh.. dipermudahkan ALLAH s.w.t. Aku doakan segala yang terbaek untuk ko.. Dilindungi ALLAH, sentiasa dirahmati.. Dan yang paling penting.. Kamu sentiasa selamat di sana..

Amin2....



Comments

Popular Posts