.::Berjimba-jimbu::.

05022010 (Jemahat)
Hihihi..
Baru jak abes buat esaimen for math lanjutan dua.:nggaya:(Hepi)
Nih semangat mo upload pic kami berjimba d 1B tempohari. 1B stand for 1 Borneo.. Aouch2!!
Lama suda kami xkeluar sama kan..
Ni lah ambil peluang kuar sama2 sebelum semuanya berambus dari kampus. Uff.. Kekdahnya, hanya saniah dan aku tahu perasaan itu.:nyerah:

Tapi sebelum pegi 1B tuh, aku sempat terlupa yang kitorang mo pegi sana.Nampak bas KKIP, aku semangat menahan bas dan dengan penuh perasaan melambai ke arah mereka yang sedang lenggang kangkung sambal belacan! Sempat jugak pakcik bas merenung tajam ke arah aku. Akhirnya, aku pasrah melepaskan bas pergi dengan sedikit perasaan shy2 cat dek menahan bas tanpa sebab. Uff...

(Haih, tenet slow, mo upload pic pon amik masa selama 1/2 kurun)
Selepas itu, akhirnya...

Haah, ini lah mereka. Tiada aku di situ. Yalah, kalau aku ada, sapa yang mo amik picta kan?

Seterusnya, saksikan saja..
Ahahaha...
ct ayyim (bukan nama sebenar)
motip picta nih : aku pro dalam take picta

sgt suka ini picta..

Ok lah.. Ok lah.. Leteyh menunggu picta d upload. Kang aku upload lagi. Haih! |
Layan lagu dangdut lagi masyok....

Aouch2!! Jangan gila dong...

Comments

Popular Posts