.::Kucing, Ayam, Kematian dan Sanggul Tinggi::.

22052010(Sabtu)
Its rain outside. Hoh. Hujan di awal pagi. Best jugak. Boleh lah tido panjang sket. Cait! Tido? Aku suda melangok di depan lappy. Sambil2 melihat adek aku yang bongsu itu bersiap ke sekolah. Kesian budak2 zaman sekarang nih. Xda rehat aku tengok. Oh, lupa. Adek aku tu akan amik UPSR tahon ni. Sebab tu dia bz. Weekdays balik pukul 5 petang, weekend plak, balik pukul 12 tgh hari. Xpa la dek ya.. InsyaALLAH peroleh kejayaan. Amin.

Semalam, aku mimpi pasal ayam. Uff. Ya, beberapa hari lalu, aku menyebabkan kematian seekor anak ayam. Sedih.
......
("-_-)
Takut sebenarnya. Yalah, bapak aku baru berjinak2 dalam industri pemeliharaan ayam kampung. Aku plak,boleh lupa yang sekor mak kucing peliharaan kami yang bernama MILA ni gian sangat mau makan ayam. Kejap jak aku lepaskan mereka2 dari kandang. Zeuss... Aku dah nampak sekor anak ayam dalam gonggongannya. Zapppp! Jantung aku berdenyut kencang. Lebih kencang dari terpandang mamat hensem berspek itam dengan TOYOTA CAMRY. :damn:

Ya ALLAH. Tu jek mampu aku cakap. Selain merampas bangkai anak ayam tu dari mulut MILA ni. Haish! Kurung MILA balik, then cepat2 tanam bangkai anak ayam tu di dekat tiang bawah rumah. Sumpah. Kalau bukan kerana internet berkelajuan siput sedut ni, sudah banyak gambar yang ku upload sebagai bukti. Sungguh! Internet ni low sangat. Ok,tutup cerita pasal kucing, ayam dan kematian. Gulp!

Sambil menaip entry ni, sambil blogwalking di blog kegemaran gue. Dapat lagi ilmu pagi2 ni kan. As a perempuan, as a muslimah, aku suka berfesyen, dan aku juga bertudung. Tapi, rupanya.. Hahahambek.. Dalam tengah berusaha bertudung sambil berfesyen, aku tersilap perhitungan sket. Sila la berblogwalking ke blog MOMMY QASTALANI ni ye kawan2.

Mengenai penggunaan SANGGUL TINGGI. Di arab memang trend. Tapi, bila trend, xsemestinya menda tu betulkan? Sykurlah, aku belom ada hati lagi untuk membeli sanggul palsu tu. Heheheheheh.. Sebab apa? Aku student yang miskin.:sinchan

So wat huh?:sombong:

p/s:Sebal, pagi2 suda kena scout! Haish..

Comments

Popular Posts