.::R.U.D.E::.

22052010(Ahad)

Kisah ini sudah basi. Pasal AF. Hahaha..
Ni Hadek aku tengah tengok ulang siar AF ni. Semalam, tengah sibuk begaduh rebut channel, dia tertidur. Aku xmau terlepas tengok Bishop sekeluarga yang genius itu. Maybe pengaruh aku jarang berada di rumah.. Tuh yang c hadek ini bertolak ansur. Kalau tidak.. Haremmmmmmmmmmmmmmm..

Aku xda nafsu serakah pon mau tengok AF ni. Tapi suda terhidang depan mata. Aku online ni depan tv la. Hadoi.. Sendiri saket hati. Tengok Maulana yang over konfiden.. Habes lagu yang syok dijadikannya xsyiok langsung. Jazz la kononnya? Tolonglah.. Pengsan!:tendang:C shahir ni pulak, segala lagu dibuatnya ghazal. Dem!

Ok. Sebelum aku melalut pasal AF ni. Baek aku senyap.

Bak kata pengkritik tegar bila Shahir abes nyanyi.
'Apesal dorang ni.. Adoi..'

p/s:Adlin memang rude

Comments

Popular Posts