Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Tuesday, June 1, 2010

.::CELAKA, JAHANAM ISRAEL::.

01062010(Selasa)

Suda masok bulan ke enam kita di tahun 2010 ni ye. Cepat jek masa berlalu ni kan? Rasa macam baru je bangun pagi di suasana tahun baru. Ah. Sebut pasal masa ni.. Apa mau jadi dengan tahanan2 ISRAEL LAKNATULLAH tu ya? Aku hangen betul la. REJIM ISRAEL ni, manusia ka, atau binatang ka, atau syaitan bertopengkan manusia ka? Semoga ALLAH menghancurkan mereka dan kaum mereka yang tidak berhati perut itu.



Menyerang MAVI MARMARA di perairan antarabangsa ok. Sekali lagi aku ulang cakap, PERAIRAN ANTARABANGSA. ISRAEL xda hak, langsung xda kedaulatan diperairan antrabangsa untuk buat serangan. DEM!

Mavi Marmara ni, kapal induk, salah satu dari tujuh kapal yang lain yang membawa bantuan makanan, pakaian dan bahan bina untuk saudara Islam kita di Gaza. Disebabkan ISRAEL ni sendiri takut dengan bayang2 sendiri, alasannya takut Gaza dibekalkan dengan alat2 dan bahan api yang boleh dibuat senjata, habis segala bantuan dibantutkan. Betapa biadapnya ISRAEL!!

Hinggakan simen yang digunakan untuk buat bangunan tu pun, dorang cakap boleh digunakan untuk buat senjata api. Dem!

Mintak PBB ambil tindakan yang paling tegas ke atas kaum laknatullah ni.

p/s: Semoga ALLAH

0 comments: