.::Cahaya Cinta by UNIC::.

26092010 (Ahad)

Salam Alaikh.
Ahahaha. Sudah masuk tengah malam la pulak kan? Sebelum aku jiwang, baek korang lari. Hahahahaha. Ok2. Lets layan lirik.

Desiran angin yang bertiup
Membawa bersama khabaran rindu
Membisikkan kata-kata
Menjelmakan cintaku padanya

Cintamu tulus setia
Kasihmu tiada tara
Bertakhta buat selamanya

Di tugu kasih dan sayang
Kau ukirkan keimanan
Moga bertemu keredhaan

Gemilang cahaya cinta
Kemilau pancawarnanya
Bagaikan kejora
Kudus sinarannya mendamai jiwa

Apakah kan ku temui
Insan semulia pekerti
Setandingmu kasih
Di alam semesta yang fana ini

Ku serahkan kepada Tuhan
Sebuah harapan bernama doa
Membisikkan kata-kata
Menjelmakan rinduku padanya
Kepadanya…

Semoga kan menyala api cinta setia
Terus membara selamanya

Cahaya cinta kekasih Allah
Sinarannya buat semua

Digalakkan membaca lirik sambil mendengar lagu sebenar. Sesiapa yang ada lagu ini di dalam laptop tanpa perlu mendonlod laju laju sila email aku untuk no talipon aku. Aku mahu bekenalan. Hahaha. Ok, tidak lucu. Bye!

p/s: sila jangan menipu.

Yang tersangat Heklas
AraWani

Comments

Sophon said…
Cuba kau nyanyi sikit saya nak dengar. haha
erk?! *neves*

ehem ehem ehem..
testing testing 1 2 3..




















ha, dengar tidak?
Apa macam? Pitching ok sik?

Popular Posts