.::To my Cinggu Again!::.

Salam Akaikh.

Ah? Mungkin ini sekadar entry pendek. Hanya untuk melahirkan rasa yang tiba tiba teringat kejadian yang bakalan berlaku.
Memang aku sekarang sedang berbahagia. Berbahagia atas kehadiran kalian. Kita berbahagia. Sebab dapat berpeluang tidur setotobantal makan sepinggan sekarang ini.
Tapi. Bahagia ini akan terenggut tidak lama lagi. Uhm. Kalian bakalan pulang. Tinggalkan aku lagi di sini. Ehem. Tinggalkan aku dan Niah.
Kalian tahu kan. Aku menghidap simptom. Simptom alah. Alah ditinggalkan. Aish. Senang saja aku menangis bila nampak kalian masuk dalam kereta. Lambai lambai.
Entah selepas ini, bila lagi kita dapat berkumpul begini. Belum lagi kalian pergi, sudah ada rindu mengintai.

Jangan ada ucapan selamat tinggal pliss. Kalau mahu pergi. Pergi saja. jangan berbicara. Jangan pesan apa apa. Ok. Sedih. Off to nanges. Bye.

p/s:Hey, perempuan memang lembut hatinya. Bye!

Yang tersangat Heklas
AraWani

Comments

Popular Posts