.::Aku Suka Tapi Aku Tidak Suka::.

Aku tinggalkan rumah lagi demi masa depan yang cerah. Ya, mudah mudahan. Masuk minggu ketiga, walau susah awalnya, tapi sekarang aku mula rasa biasa. Ok, aku boleh adapt dengan keadaan sini. Cuma masih sedang belajar, masih sedang memahami dan masih sedang cuba untuk tepu dengan sekeliling. Doakan yang terbaik untuk aku. Dan untuk kalian juga. Amin.

Dia ada di sini. Thanks untuk segala bantuan. Support terutamanya. Eh, tidak lupa belanja makan. Trimas. Aku bahagia dengan kehadiran kau, aku bahagia dengan keadaan kita, cuma aku tidak tenang. It so wasnt me. Aku mahu tapi tidak rela. Dan aku hairan, hilang kekuatan untuk "dare to say NO" bila dengan kau. Its sin. Exactly. Semuanya gara gara aku punya iman hanya senipis kulit bawang. *Tunjal kepala sendiri*

Satu ini buat aku risau. Ya ALLAH, lindungi aku. Tolong pelihara aku. Bukan sifat maksum yang aku mohon, cuma iman seteguh benda paling teguh apa? Ok, apa apa sajalah yang teguh. Mula aku cipta jurang antara kita. Limitkan saja perjumpaan.

Sekali lagi aku mesti refresh niat. Datang sini demi rezeki yang halal. Yang lain, sila abaikan secara beransur ansur.





Comments

Popular Posts