.::Selepas Makan::.

27072009 (ISNIN)

Baru selelsai makan untuk hari ini. Sekarang sudah pukul 5. Alhamdulillah.. Dapat jugak makan untuk hari ini yah.. Syukur2...
By the way, saya baru balik dari kelas matematik lanjutan. Dapat lagi ilmu. Erm.. Dekat kelas, aku semangat untuk ulang kaji pas nih. Tapi, bila dah kenyang ni, HuH.. Mula lah rasa malas menginterrupt. Dalam ketika ini pun, aku berada di library. Ingin menghabiskan esaimen, sambil menunggu panggilan dari prof, apa lagi.. Mengenai status aku ni lah.. Budak GB.
Well.. 2 jam berada dalam kelas math lanjutan tuh, uff.. Pada mulanya, aku tersengguk2 bak burung belatuk, tapi ntah napa, tiba2 mengantuk aku hilang. Bukan disebabkan kecantikkan miss K, tapi maybe kesedaran untuk belajar itu datang. Dan mata plak segar bugar secara tiba2. Dan, selepas itu, aku pun memaksa otak ini unutk menganalisis data dan input yang miss k bagi. Hope, subjek ini nanti, aku boleh skor, demi meningkatkan mutu dan keunggulan PNGK ku. Oops.. Banyak mahu tulis ni, tapi otak jem dan agak2 malas2 gitu.. Then, aku berhenti kat sini saja lah ye... Adios..

Comments

Popular Posts