.::Umpatan::.

31072009(Jumaat)

Hoh! Kini berada dipenghujung bulan Julai. Xlama lagi posa la pulak kan.. Fuhh.. Sangat penat. Buat esaimen dekat lebri sejak pagi tadi lagi. Letih otak. Oh, dan letih mulut jugak. Aku dan kroni2 mengumpat anak orang.. Ish2...




Makhluk bertuah yang diumpat pada hari ini, xlaen xbukan, seperti biasa, makhluk tuh lah. Kadang aku heran dengan diri sendiri tau. Umpat anak orang, macam aku nih perfect sangat. Tapi biasalah, makhluk TUHAN kan. Ah, aku ini makhluk biasa yang biasa juga melakukan kesilapan. Dikala aku berjaya menahan seluruh pancaindera aku untuk mengumpat, dapat la aku tahan dari menambah saham dosa yang telah sedia ada tuh. Uff.. TUHAN.. Ampuni dosa2 ku.

Hahahah.. Bukan apa, kesian gak dengan tuan yang kena umpat tuh. Xabes2. Tapi, apa aku kesah kan, tuh hal dia. xmenyusahkan aku pun. Tapi, tapi... Dia menyusahkan kroni2 ku yang laen. Wateva la geng.. Aku layan jek korang menstab back dia. Aih.. Korang jangan stab back aku dah le...

Hahha! lagi satu, aku belom hantar tesis aku. Sungguh mangkuk. Janji dengan puan hari ni, tapi, telajak mengumpat sampai ke petang, syukur esaimen dah antar. Hari ini jugak, aku berjaya menipu pihak jakmas. Tapi semua ku lakukan demi kroni2 yang xdapat kediaman. Cyan korang kan.. Xpa2, mari kita berdoa, moga kita semua murah rezeki dan dimudahkan urusan.. Amin...

Malam nih, bercadang untuk menyempit di bilik tumpangan korang. Bercadang jak la.. Kalau aku rajin jalan, aku pegi lah, kalau aku malas2 ayam gitu, aku xpegi lah ye. Tomorrow ada kelas pulak.. Oh, aku kehilanag weekend nan indah. Ok lah, mahu mandi, seterusnya menjalankan kewajipan as student....

Comments

Popular Posts