.::21::.

02082009 (Ahad)
02:34 am. Masih belum mengantuk. Tadi layan cerita bertajuk 21. Gambling, teamate, stab back, dan paling penting, matematik. Pelajar miskin, punya kekuatan untuk belajar yang kuat, sangat berdikari, paling penting, skali lagi, dia bijak dalam nombor. Sebab dia bijak dalam matematik, prof dia tertarik dengan kebijaksanaan dia. Profnya ni pulak, bak Dr, jekyl n Mr. Hyde. Weekdays jadi lecterur, weekend pulak jadi gamblers. Illegal gamblers sebab dorang counting card. Ada strategi, teamate.



Lecturer ni juz amik budak2 yang bijak, then jadikan dorang rakan bisnes. Bisnes hapanya, dia juz kuarkan modal, student2 tuh gamble, keuntungan 50% dia amik. Banyak jugaklah nila2 murni yang boleh di ambik dari cerita ini. Yang penting, kerjasama. Ces.. cam wonderpet plak kan.
Skali lagi, di malam kelam nih, jari jemari aku pandai membuka winamp, play my fav song.
‘baby i can feel ur halo....’
Bila dengar lagu ni, nafsu untuk menaip meluah2. Banyak yang ingin dikongsi, hanya dengan mu microsoft word. (Tenet tengah weng.. sebab u aku nih miskin). Kalo tenet ok, bleyh terus taip dekat blog. Xpa lah, kang copy paste jek lah kan. Apa susah.
Semalam, 1 ogos, hari bestfren sedunia. Pagi2 lagi, aku mahu mengwish every kroni2 aku. Tapi disebabkan aku bz untuk ke kelas, terlupa plak. Malam tadi baru aku selamat mengwish tiap2 mereka. Gurls.. Hope our friendship will last forever. Love u oll....
Xbanyak menda yang jadi, Cuma ketenangan hati belum dapat sepenuhnya.. aku kol TNC, ceh! Aku xberani mahu bercakap dengan TNC pon, walaupun pakai hp aku, aku soh geng aku yang cakap. Last2, TNC tuh x hangkat pon. Xpa la, kang aku kol PA dia, soh dia ingatkan janji2 manis dia dekat kamiorang. Sekali lagi aku berdoa, TUHAN, tolong permudahkan urusan kami... Amin...
Kini mata terasa berat... tym to sleep... Gud nyte.. Salam.


Comments

Popular Posts