.::Malas::.

13082009 (Khamis)
Hai, nama saya Kaseh (Menurut kuiz FB, 'apakah nama klasik anda'. Ok jugak bah.. Kaseh.. Betul2 klasik. Hari ni, masuk hari Khamis suda. Sangat cepat masa berlalu. Xtau apa lah yang aku buat sepanjang minggu nih. Start hari Isnin, motivasi diri sendiri turun dengan mendadaknya.

Kenapa kah? semuanya gara-gara nama ku tiada dalam attandance. Di situ aku mula sedar, yang aku xpatut pon berda dalam kelas tuh! Uh.. Sadis jugak cerita aku nih. Dan selepas itu.. Aku pun.. Aku pun mengambil keputusan untuk tidak pergi ke mana-mana kelas pun. Terus terang, aku menipu dengan banyak orang. Cakap xda kelas, tapi sebenarnya aku malas. Malas pergi kelas. Motivasi diri suda hilang. Sampai ke tahap kosong, malahan negatif! Encik TNC, saya perlukan jawapan pasti. Tolong lah....

Well.. Bila orang laen baca apa yang aku tulis nih, kompom dorang cakap, aku beralasan. Tapi biarlah, mereka tidak berada di tempat aku. Semangat yang selama ni aku ada, aku simpan, semuanya sudah hilang. Bila aku malas pergi kelas macam ni, satu benda yang aku ingat, kesian mak bapak aku. Kesian kakak aku yang every month still setia send aku money. Lagi buat aku terkesima sat, my sis tuh, soh aku bli hp baru bila aku bagitau dia hp aku rosak. Aku xmintak pon, tapi dia yang baek hati soh aku bli hp baru. OMG! Lin.. Semoga di murahkan rezeki.. Tapi tu lah, aku tetap malas. MALAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Comments

Popular Posts