.::Not in mood::.

07082009 (Jemahat)
Ha! Dah masuk ari jemahat sudah kan? Sangat cepat masa itu berlalu. Tanda-tanda hari pembalasan makin hampir. Well, today, macam xda mood jek. Bangun pagi, ingat mahu mengejar TNC sebab dia ada kelas, mengajar dekat sekolah tuh. Tapi, kroni aku cakap, xpa, biar dia pegi jumpa. Last2, aku dapat mesej, TNC cakpa, dia xdapat buat apa2. Kena tunggu senat jugak.



Aku tidak lah heran kalau kena tunggu mesyuarat senat tuh kan, tapi, aku mahu tahu, TNC tuh boleh tolong kami mendaftar untuk semester ini atau tidak. Tuh jek. Tapi, until now, aku masih memujuk diri sendiri untuk positif. Masih berharap, yang dia akan menolong. Masih meletak harapan.. Tolonglah..

Ok, pagi tadi, aku melepak di bilik kroni. Zay sorang yang ada. Layan movie sorang2 sebab mereka2 ada test petang itu. Ntah napa, aku ngantuk, aku terlelap kat atas katil zay. Bangun2, aku rasa lemah sangat badan. Kepala weng.. Berjalan pulang ke bilik, sampai bilik, rumate aku bercerita geng2 mereka bergaduh denga pihak JAKMAs. Semuanya pasal kediaman. Hahhah!

Today, masuk 15 orang dah mangsa H1n1. Kes terbaru, budak umur 5 tahun. Ngeri xngeri bala yang ALLAH bagi nih? Now, tengah jerebu, makin tinggi risiko untuk penyakit ini menular dengan jayanya. Dekat universiti aku, menurut TNC itu, xkan penah kena tutup gara2 ini bala. Biarlah, maybe dia nak ada yang gol dulu kot baru nak tutup. Dan yang paling ngeri, kat kolej kediaman aku ni, ada 3 kes, daripada 5 kes yang terdapat di U aku nih. Ngeri tak ngeri? Semoga aku, dan orang2 yang aku sayang, tidak terlibat dengan penyakit ini. Amin..

Lagi, petang tadi, aku melantak tido sampai pening. Makan malam, lepak dekat bilik kawan lagi. Sumthing happened, aku balek bilik. Rosak la pulak segala plug kat bilik nih kan. Ish2.. Dugaan2.. Bangun, aku tersa ingin meluah.. Maka terhasillah post ini...

p/s: sunyi, sepi, dingin. Aku mahu bebas!!

Comments

Popular Posts