.::Putus Selipar::.

06082009 (Khamis)

Hari nih, Nisfu Sya'ban. Aku xposa pun. Mengong. Uff.. PAgi tadi, bangun agak lewat. Sentap jugak. Dah start nebes.Nebes sebab? esaimen fuzzy blom print lagi. Hengatkan mau print malam semalam. Penuh semangat ku sarungkan jumper ke badan, pakai tudung, zupppp!! Aku sudah berada di luar blog.


Tapi, dengan sendirinya, aku pandai masuk dalam blok balik. Hohhoh... Semuanya kerana, keadaan time tuh agak seram2 keliwon gitu. Sunyi bebeno.. Almaklumlah, time tuh, sudah menunjukkan pukul 1 lebeyh. Nak dekat pukul dua dah la. Haih.. Sudahnya, aku print esaimen tuh, pagi2 tadi. Lebeyh kurang pukul 7 gitu. Ha.. vouge jugak aku ni kan.. Cekap! Hehehe.. Zay, thanks untuk print itu ye. Kang aku kaya, aku blanka ko tengok Toyota Camry.. Zasss!!

Sudahnya, bila aku dok bilik dorang tuh, kitorang pun sampai lambat ke kelas. Tapi, selambat2 aku, lambat lagi lecturer aku kan. So nice, sempat jugak terbeli karipap seketul 2. Rezeki ada lagi, kakak kafe tuh bagi free sebijik kuih yang bernama... Ntah. Yang kelar coklat tuh, pahit2. Tapi, aku agak bernapsu pagi tadi, aku terbeli plak satu lagi kuih yang berpuding di tengah.

Kelas punya kelas, sampai pukul 12. kelas tadi, sempat lagi Puan A menasihati tentang penyakit H1N1 tuh. Sempat hangin bila dia bercakap, budak Cina gelak2. Hohhoh! Emo! macam aku jugak... Makan dekat kafe lebri, nasib kurang baek bila cashier dijaga oleh makcik kedekut. Xmunasarawak betol dia bagi harga. Tapi aku redha jek la kan.

Pas makan, hengat mahu balik ke bilik. Berehat, sebab petang kang, ada kelas lagi. Tapi, cek mek sorang tuh halang. soh teman dia sampai pukul 2. HAdekah patut kan. Tapi disebabkan aku ni kawan yang baek, aku teman la jugak. Bila dah kat lebri, kami termelangkah ke UMTP, apa lagi, semuanya kerana online. Tapi.. Sayang seribu kali 12, komputer aku problem la pulak... Dah tuh, aku pun nekad untuk balek ke bilik.

Naik bas, turun bas, nasib sekali lagi tidak menyebelahi aku. Selipar yang aku sudah guna selama 3 semester telah putus. Sedeyh2. Cam nak nanges pon ada. Sabar lagi.... Terpikir, camana mo pegi kelas, kalau selipar putus kan? Niat untuk memonteng tuh, dah ada. Tapi, aku kena pegi jugak. Akhirnya... Aku pegi jugak. Dari jauh, aku dah tengok Zay and Ayyim sengeh2 ayam. Gelak lah tuh kan? xpa2.. Aku sabar lagi..

Kelas Math Lanjutan tadi, aku dan kroni2 masuk lewat. Heehhei.. Ropanya, mereka sedang menunggu. Almaklumlah, kelas tuh, hanya untuk supersenior. Mangkok tingkat berbunga2 jugak lah...

Ok, la ni pun, aku baru abes mandi. Hehhe.. Sempat lagi. Ni mahu menggerakkan diri ke blok kroni2 tershayang.. Korang... Aku shayang korang2 semua sangat2 tau... Adios amigoes..

Comments

Popular Posts