.::surat untukmu::.

13082009 (Kames)

Tajuk : Surat untuk semangat
Tujuan : Memohon agar semangat yang hilang kembali datang
Tempat : Bilik db2.06
Format : Separuh formal, separuh xseberapa nak formal


Kehadapan semangat ku yang bernama cik semangat. Apa kabar cik semangat sekarang? semenjak pemergian cik pada hari Isnin yang lalu, hidup saya sudah tidak setenang dulu. Kenapakah perkara ini terjadi, cik semangat? Kenapakah? Kenapakh cik semangat menghilangkan diri di saat saya betul2 perlukan cik semangat dalam hidup saya. Saya, sangat memerlukan cik semangat...
Tolonglah kembali...

Di mana cik semangat ketika ini? Saya perlukan cik sangat2. Keadaan sy sudah seperti manusia kehilangan kete toyota camry. Katil sy sudah tidak sekemas dulu. Meja saya sudah tidak cantik susunannya, seperti dulu. Nota2 saya, semuanya bertaburan. Hidup saya sangat kacau bilau!!

Cik semangat!! tolong datang balik. Saya perlukan anda!!

Yang benar,
Makcik kehilangan semnagat


Comments

Popular Posts