.::Termenung::.

11082009 (Selasa)
Need a place to rest my head.. Uff... Sangat banyak masalah..
Haih! kenapakah aku merasa down yang amat? Semalam, masa aku pegi kelas Math Fuzzy, time untuk sign attandance.. Aku mencari di manakah nama aku. Then, aku terkedu sibut sekejap, bila nama aku tiada dalam senarai. Uh.. Adakah aku terlupa, yang sememangnya, nama aku tiada dalam sistem. Cyannya aku...

Sejurus selepas itu, semangat aku mulai down, sedikit demi sedikit, lama2 jadi cetek semangat aku. Mengong.. Selepas itu, aku mula berfikiran yang bukan.. Menyesal ikut kelas la, apa lah. Stop. Itu bila aku bersendirian. Tapi, bila jumpa jak dengan kroni2 aku, pergh.. Keinginan untuk sambung study sem ini, makin membuak2. Ketahui lah sahabat, korang lah penguat aku. Koranglah pendokong aku. (Sila jangan kembang idung...)
Petang semalam, math lanjutan ada test untuk bab satu. Hehehe... Boleh jawab kot, cuma xtau batul ke idaknya. Sempat watkan answer untuk sorang kroni aku itu. Sama status macam aku gak. Haih.. After kelas, kitorang berasakan menuju ke kampung.. Kampung e la ngek... Kediaman di universiti aku nih, pelik sedikit namanya. Boleh pakai kampung2. Xkomersial langsung!

Pegi lah menghabeskan duit di sana. Syukur aku berpuasa. Hahaha.. KAlau tidak, ada rabak poket aku. Bukan apa, di sana, banyak pilihan, berbanding dengan kolej kediaman aku. Harammmm!!!
Berbuka puasa di bilik, minum air biasa dan secubit kuih cakui, then mandi dan solat. After that, mendaki bukit menuju ke bilik mereka2. Hehehe... Riuh sekampung bila kami berbuka sama.

Ni pon, cuti sem next week. MAcam2 rancangan kitorang dah buat. Salah satunya, berenang2 bak itik pulang petang ke keningau. Biar betik dorang nih! aku hekutkan jek lah.. Dah dorang merancang, kesian plak kalo xmenjadi kan. Acecece..PAdahal, aku memang teringin untuk berenang walaupun aku tidak tahu berenang. Ceh!

Pagi nih,aku bangun.. Mood kurang ada. Bangun, after termenung di meja study, aku g mandi lama2. PAs tuh, sambung termenung. Hidup2... Hidup penuh dengan cabaran dan dugaan...


Comments

Popular Posts