.::Diarrhoea::.

29092009 (Slasa)
Oh, aku mengalami diarrhoea. Kantoi solat subuh. Bangun dengan semangat waja mau pegi kelas. Siap berpakaia, bertudung segala, aku masih mengalami simptom2 yang bahaya jika aku meneruskan niat untuk ke kelas. Memang masa bangun pagi tuh, aku merasakan sumthing pada bahagian perut. Omo!


Bila sudah siap mandi pon, aku masih menjaga tandas. Demi meneruskan niat. Membuang menda2 yang membuak2 ingin keluar melihat dunia. Oh, siksanya! Keadaan perut yang seolah2 di dalamnya tengah berlaku satu pesta kannibal. Bergendangan!

Usus besar aku krang sihat. Thats why aku mengalami diarrhea nih. Usus besar aku tidak mampu menyerap air dan garam mineral yang singgah padanya. Cyan usus besar aku. Mungkin ini disebabkan keghairahan aku dan kawan2 aku menelan lokan tanpa memikirkan yang maybe usus besar aku xboleyh nak terima pon lokan tuh. Uhhu.. Maafkan saya wahai usus besar.

So, hari ini, aktiviti aku hanya lah dok stay dekat bilik. Tuhan.. Tolong bagi aku jawapan untuk rayuan ku. Aku mohon pada mu ya Tuhan..


p/s: Mungkin ini balasan ALLAh untuk semua perbuatan ku?

Comments

Popular Posts