.::Kanak-kanak::.

21102009(Rabu)
Hari nih, gengsta2 ku tengah bertarung dengan final punya dugaan untuk projek. Aja2 fighting guys!!! Wish u all da best tau. Semoga doa2 kita semalam, di kabulkan olehNYA. Ahaah! Doa apa? Biar lah rahasia. Omo! Ok2. Pagi tadi, aku agak sedeyh la. Bukak laptop, xdapat mo tenet. Cess! Kedeks punya KFC! Sekalinya, afta aku tonggang terbalek kejap, termenung sana, termenung sini, tesengguk ala2 belatuk gitu, then, bila aku bukak balek laptop. Ahah! Dah dapat tenet!!!

Tengah buhsan nih, after melawat beberapa blog yang aku gemari seperti blog kak senduk tuh, aku terhengat untuk menceritakan bagaimana aku dan gengsta2 ku bergerak mencari makanan. Xda la best sangat pon ceritanya kan? Tapi, cuckuplah untuk berkongsi rasa... Yeeha!

Ni, tengah otw..


Macam biasa, mak supir...
Ahahaha.. Dia jek yang ada lesen dan berani untuk bawak kereta ye. Di ulang sekali lagi, ADA LESEN DAN BERANI BAWAK KERETA!!! (Statement ini ditujukan buat Cik zayyani...)

Cik Zayyani yang shy2 cat. Ces!!

Ni bila kitorang dah sampai ke destinasi. Tengah menunggu makanan untuk sampai..

Cik Ayyim dan Cik Alin. MAsing2 tengah menikmati.. Sedap ya?

Di bawah ni pulak, cik Mira dan Cik Zay..
Ahahaha..

Siyes jek korang kan?

Ah.. Gambar makanan xsempat mo di snap. Ketika kejadian ini, kesemua gadis2 tengah starving yang amat. No fhutu2 session!

Selepas makan, kitorang gerak ke Tanjung Aru. Motip? Untuk memebeli buah2an jeruk.. O yeah!!

Ces.. Lagak VVIP jek korang kan? (Tiba2 aku terasa seperti aku ini adalah mamarazzi..)




Ni beberapa fhutu di tempat kejadian. Kalau korang mau tahu, dekat KK ni, Tanjung Aru nih, best untuk beli buah tau. Buah2an jeruk. Mangga, jambu.. Oh, heaven! Jagung lagi.. Kitorang.. Kalau termenyewa keta, tempat nih mesti kitorang akan jelajahi. Best sangat.....



Comments

Popular Posts