.::Kau yang ku panggil KAKAK!::.

22102009 (Khamis)
Pagi2, besiap sorang2
Pagi2, jalan sorang2
Pagi2, bukak kedai sorang2
Pagi2, bila bukak kedai, tekezut! :konslet:Budak tuh xmatikan kipas. Bagus2. Mungkin kita boleh membengkrapkan Encik Zarul dengan menaikkan bil letrik d kedai beliau?

Try on lappy, lappy namo on. Mengapa? Kabel rosak, kompom! Afta pijak2 beberapa kali macam nih..:tendang:, maka, berjaya la cik lappy ini di on kan.




Oh, best jugak jika bermain game sambil mendengar muzik kan?:music:Rock2 macam nih, tiba2, bom! Kababom.. Pruttt.. pratatak! Kabel itu telah meletop dengan kadar letopan yang maha dasyat diselangi dengan api yang membara. Sistem neves aku pon begetar, sambil tangan aku sekali menggeletar. YA RABBI.. ngeri sungguh kejadian yang berlaku. Next post, insyaALLAH, akan ku show naseb kabel lappy ku setelah beliau meletopkan diri. Syukur kejadian letupan itu tidak menggugat ketenteraman lappy ku yang sudah berusia 3 tahon ni tau. Kalau tidak, mau bedarah mata aku nanges.

Selepas kejadian letupan tuh plak, tiba2 aku dapat mesej dari kakak ku itu. Ah? Balik awal dari tarikh yang telah dibincangkan?:nyerah:

Kalau aku namo balek? Boleh? Aku mau amik itu lesen motor. Boleh kah? Bukan berniat untuk menderhaka, tapi ingin berdikari.

Comments

Popular Posts