.::Kejadian2::.

09102009 (Jemahat )

Ok bebeh! Kejadian penulisan blog ini adalah ketika aku selesai bersahur. Haah, today puasa, start semalam. As perempuan, perkara2 sebegini memang normal berlaku, ya anak2.. Demi apa? Demi ya.. Demi, mendapatkan kab ba ra ka ta alif nun ya anak2... Keeberkatan! Yah.. ALHAMDULILLAH...

Hoho! Tetiba plak terhengat Umi Mohd Adib ye? Wateva la umi.. Berikut adalah beberapa peristiwa yang agak menggeletek memori huntuk di hengat..

Peristiwa 1st:
Kawan A : Tolong sampaikan pesanan ini kpd c (Kawan B). Buku aku.. Bla2.. Bla2.. Lama suda.. Bla2.. Bla2..
Aku : Ok2.. **4wad mesej to kawan B**
Kawan B : Mintak no dia (Kawan A)
...............................................
Kawan A : Ko tolong gitau kawan B, kalau betol2 dia mo jumpa tym konvo.. Bla2.. Bla2.. Banyak point aku mo cakap dengan dia.. Bla2..... DAri dolu lagi.. Bla2...
Aku : Angguk2, geleng2..

~~Yang menjadi kemusykilan aku, kenapa? kenapa aku menjadi mangsa mereka? Aku tersepit. Haah, macam mee tersepit di tengah chopstik. Kenapa xbincang sesama korang? Moral of da story. Jangan jadi orang tengah!

Peristiwa 2nd.
2nd hand maybe? Mengarut!
Semalam ada kelas. Puan S dan Puan A. Baru aku tau macam mana perasaannya berdepan dengan manusia yang moodnya sangat cepat berubah. Annoying! Rupanya macam tuh. Kini aku bertekad untuk mengekalkan mood2 yang baek dalam diri aku. Supaya manusia laen tidak merasa annoying terhadap aku. Hal ini kerana, perasaan annoying itu sangat tidak best! Citpoodah.. Eh, citpoodah tuh sama maksud dengan saparapoodah meh? Xsama!

~~Moral of da story. Jaga kucing korang baek2.


Peristiwa 2rd.(2nd lagi? suka ati aku la.. cerita aku).
Sekarang berlaku majlis konvo d kampus aku. Majlis ini bertajuk "TAMU GADANG". Motip? Menjana kewangan demi universiti yang.. Uff.. Malas mau memburukkan universiti sendiri.Dalam pesta TAMU GADANG tuh, aku terserempak balik dengan lelaki penjual air jambu di bazar ramadhan ari tuh. Cess.. Dia kenal aku. Dan berlaku aksi2 yang kurang senang bagi aku. Haah. Dia mengorat!

~~Moral of da story. Jangan santek sangat.. Hahahhahahah...

Peristiwa 2nd.
Hm. Jerawat naek bertalu2 kat muka aku!!!!

SEkian


Comments

Popular Posts