.::Kesaketan Dan Kegembiraan::.

28102009(Rabu)


Post before, aku salah tarikh. Malas mau betolkan. Bolehkan? Sejak semalam, badan aku mula menunjukkan simptom2 kesakitan. Period pain killing me softly. Sangat saket.. Bila saket nih datang, uff.. Rasa cam namo jek peod. Tapi tuh la, aku pompuan, aku kena hadapi jugak menda nih.


Kepala aku plak, belah kanan nih, asik berdenyut. Kenapa? Ntah la. Simptom2 keperiodan jugak kot. Lagi, perut ku. Full of wind.:damn::damn::damn:. Hantuk kepala bila tengok ayat inggeris aku. Ahahaha.. Biarlah. Lagi, gigi boongsu belah kanan ku jugak telah berjaya mengoyakkan gusi belakang nih. Saket. Beriya2 dia mau keluar kan? Habes segala bagai dikoyakkannya. Still, aku pujuk diri untuk bersabar. Dugaan...

Thanks to ma gang2sta yang sangat mengambik berat tentang aku. Zay, Saniah, Alin, Mi.. Ehehe.. Thanks guys.. At least, aku xrasa sorang2 kesakitan aku nih. Korang ada, siap bagi layanan 80 bintang lagi. N to Zay, Ahahaha.. urutan mu membawa keazaban kepada rahim ku nih tau. Tapi.. Thanks banyak2 ya? Aku sayang korang..:love:

Encik Zarul sudah dapat kunci opis. Maybe next week, kitorang dah boleh masuk opis kot. Buat2 la keja kesetiausahaan nih. Cerita pasal kerja nih, ntah la. Majikan kami nih, adakha patut, dia namo lepas kami? Next sem kitorang dah masuk kelas, dia masih nak kami keja under dia. Katanya, pasal kelas, dia boleh bincang. Kitorang jes keja ikut waktu kami. Ada masa terluang, datang kerja la. Tym kelas, pegi lah katanya. Adakah patut macam tuh. Aku start pening. Tapi, dalam hati, menari kegembiraan aku...:nggaya: :senam::sinchanLagi, katanya, kalau boleh, afta kami grade pon, keja jugak lah bawah dia. Ahahaha.. Lawak jugak encik nih, tapi tuh lah... Namanya rezeki kan? Maybe, inilah hikmah nya menda2 yang lepas jadi kat aku. Inilah hikmahnya.. Thanks Ya ALLAH...

Sambil2 tuh, aku terasa, aku suda dapat tempat untuk buat LI tanpa perlu pening2 kepala. Ehehe.. Boleh kan encik?

Comments

Popular Posts