.::Mengagumi::.

011009 (Khamis)
MAsuk bulan baru lagi hari nih kan? Today, 1st klass after dua minggu aku d kampus. Oh, hengatkan hari nih boleh lah pegi kelas fuzzy, tapi tuh lah, melangut aku d skola awal2 tuh sebab lecturer ada perjumpaan dengan budak tahun 3. Pasal kelas minor dan reoport dari budak selfish.


Erm, tekak aku makin saket. Kepala pulak pusenk. Saket la.. Syukur ada kawan. Balik kelas tadi rasa macam mau pitam. Awal pagi jak suara ku ilang, makin beransur hari suara makin pulih. Bagus2. Cuma tekak saket lah. Dugaan. Dan aku kena sabar.

Pengajaran yang aku dapat daripada hari yang aku lalui hari nih. Jangan terlalu berharap. Besederhana dalam setiap perkara, dan try untuk mengalah. Tadi, masa berjalan2 dari satu blog ke blog yang laen, aku terbukak satu blog makhluk ALLAH yang unik. Ahahaha.. Beliau menggelarkan dirinya wanita palsu. Mak nyah la kiranya nih. Njoy baca blog dia. Gelak2, at least, dapat redakan tension.

Dalam blog dia tadi, ada satu word dia yang sangat best bagi aku. Kira2 macam nilah bunyi dia.

Jodoh yang ALLAH ciptakan untuk kita tuh sangat adil. Ececece.. Sebab tuh ada kejadia lelaki hensem kawen ngan pompuan yang xla santek sangat, wanita santek kawen ngan lelaki biasa2 jak. Sebab setiap kejadian itu adil. Dan lagi ayat dia yang best, Event berapa hodoh pon rupa kita, juz bersyukur sebab, bukan setakat jodoh kita jak, tapi, orang laen jugak akan nampak kecantekan kita dari sudut laen. ALLAH tuh kan maha mengetahui, tidak dijadikan sesuatu itu hanya untuk sia2. So, love urself. Ayseyh.

LAen macam jak kali nih kan. HAti kurang tenang, badan kurang sehat. Hanya untuk memujuk hati.

p/s:smoga cepat sembuh


Comments

Popular Posts