Pages

.:: S A H A B A T ::.

tabung

Tuesday, October 20, 2009

.::Taman Buaya::.

20102009(Selasa)
Bosan!!!!!
Bosan tunggu pelanggan.
[=_="]
Cet! Jangan pikir aku GRO pulak. Kerja yang halal ok. disebabkan aku tengah kebuhsanan tahap mak bapak gaban, nih, aku sajikan cerita kami meronggeng di hari raya. Agak basi la jugak ni. Tapi, xkesah, mo jugak hapdet!!


Mula2, kami pegi makan dekat satu tempat tuh. Makan lokan. Anda tahu apa itu lokan? Lokan adalah sejenis malanan laut yang tinggal di laut. Xla laut pon. Ianya lebeyh kurang macam siput2 jugak la. Kot. Mahu lagi jelas? Ini dia..


Ha, ini lah menda yang dinamakan lokan. Cara penualan, dia letak selonggok2. Kang kita pilih longgokan mana yang kita bernapsu, then dia g bakar. Pas tuh, dorang letak lebeyh kurang macam lada gitu kat atas lokan tuh. Uff.. Very da bernapsu mak noxxs... Auch!!

Makan2, xsah la pulok kalo xda minuman, ye tak? Ni ha.. Kitorang memilih ini..

kelapa bakar nama diberi.

Kebetulan masa tuh kitorang tengah buhsan. Maka, kitorang pun bergerak menuju ke Taman Algojo.
["=_=]
xla.. Taman Buaya ok.
Berikut adalah fhutu2 yang sempat disnap.

Ini adalah pic cik Han dan cik Nisa yang membuat gaya ala2 buaya di pintu masuk ke taman buaya.


Ah? saya yang jelita? Ye2.. Saya le tuh.. Ohoho..Buaya yang saya duduki itu, adalah buaya yang telah diawet. Buaya tersebut telah berjaya membunuh seorang penduduk kampung ye. Dan now, beliau pon telah di bunuh balek oleh org kampung. Kiranya, kes buli balek la ni..



Nama ini haiwan, ialah bearcat. Maybe Bear+Cat=Bearcat. Maybe...




Ye2. Kedua2 hewan ini adalah buaya.



Oh! Omo.. Rasa xsedap badan bila menengok pic ini.



Cik Han.. Erm... Burung itu lagi macho tau!

Ha, puas jalan2 tengok jinatang, kitorang pegi kat bulu house.
........
Ok2.. Buluh house. Gurau sket pon nak marah!!


we are.. The buluh gurls!!!




turutan tangga nih, mengikut aras kechantekkan. Paling atas paling chantek!


Ha. Semua kejadian ini berlaku pada syawal ke seminggu. Makhluk2 yang terlibat ialah, Cik Alin sebagai mak supir, Cik Mi, Cik Han, Cik Nisa dan aku yang baek. Ahahahaha.. Jangan memaki..


Besar tak pasu?

p/s:Cik Alin ngah saket perot, so beliau xda masa mo tangkap2 gambar nih.




0 comments: