.::Doakan sy::.

08112009 (Ahad)
1st tym dapat bercuti. Ecece.. Rasa best sangat. Dapat spend tym dengan gengsta2. Masak memasak segala. Barulah rasa nikmat bercuti itu apa. Ahahaha.. Lama suda aku xmenghapdate ini blog ye? Bukan sebab apa, kemudahan hinternet itu xda. Haish.... Ni pon, aku berada di sudut2 cc untuk menghonline. Opss..


Oh2.. Minggu lalu, aku menerima sms dari SPA sabah. Aku dapat panggilan temuduga untuk jawatan Pembantu Pegawai Pendaftaran. Walau bagaimanapun, ini hanyalah sekadar temuduga. Xtahu lah dapat ke tak. Tapi aku masih berdoa, dan berharap, semoga rezeki aku ada di sini. Euw.. Amin2..

Kalau buleyh, ada rezeki aku, aku mo keja di sana.. Semenanjung sana. Ehehe.. Bukan apa, untuk menimba pengalaman la. Asyik dok terperap kat dalam negeri aku nih jek kan. Mana best.. Eheh.. Mo jugak merantau ke negeri ohrang.

So, sila la doa2kan aku. Smoga rezeki aku murah. Dapat keja tuh, walaupun aku mendaftar jes guna sijil SPM. Tapi, kalau dapat nih, akuy pegi jak..

Pasal keja yang aku buat sekarang, senang memang senang, tapi tuh la, bos aku kemut. Terlalu berkira. Malas aku!!!

Comments

Popular Posts