.::Selamat Tahon Baru!!!!!::.

04012010 (Hisnen)
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahaha..
Erk..

("^_^)

Hepi semacam jek aku kan?
Masok hari ke empat suda kita di tahun 2010 ni ya?
Agak2 basi jugak la kalo aku nih baru jek nak mengwish suma orang...
Tapi2.. At least.. I wish tau?


Ehehehe..
masok tahun baru nih.. Feeling aku kososng.. Ntah la napa ea? Knape? Syyyyyyyyyy... Something happened since last year.. Terbawak2 sampai ke tahon nih.. Sabar jek la aku kan...

Tahon lalu..
Tahon lalu..
banyak gak peristiwa2 yang membuatkan peristiwa2 tersebut terpahat di dalam hati. Buruk, baek, masin, pahit, manis.. Suma ada.. cukup rasa.. Tahu takpe...

Rasa nak crita suma.. Cam xlarat.. Banyak nak update.. nak download gambar.. tapi..

tapi..

Apa kan daya...
pc ini bukan aku yang punya..
Tapi lebri yang punya..

So..

Next entry maybe...

Comments

Popular Posts