.::Keputusan Ittew::.

11032010 (Khames)
Result SPM suda keluar. Secara jujurnya, aku plak yang nebes dari pagi tadi. Hah! Xtau napa. Nebes.
Adek aku yang tengah mo tau result dia tuh pon xsekecoh aku.
LAst2, dapat lah tau result dia. Boleh la.. Cukup2 makan. 3A dengan kewujudan satu makhluk pembunuh yakni E. Xpa la Rin.. Rezeki ALLAH suda bagi kan? MAcam mana study pon, kalau takat tu jak yang ALLAH bagi, takat tuh jak la yang ko dapat. Ya kan?



Amil pulak suda lama dapat result dia. STPM. 3P. Tuh pon.. Syukur lah ye..
Diz year, kita tunggu pulak lagi result for Era n Pila ya. Masing2 ada PMR dan UPSR.
~~Hahahahahaha...
Buat ini entry menyedarkan aku yang aku ini mempunyai sangat banyak adek.
Syukur ALHAMDULILLAH.
Thanks mak, thanks Pak, bagi aku adek2 yang sangat 'wonderfull'.

erk..
Napa aku ter braketkan wonderfull tuh? heran sungguh!


Comments

Popular Posts