.::Life is beautiful::.

10032010 (Rabu)
Cepatnya masa berlalu kan? Sekarang ni pun, kita sudah berada d hari kesepuluh dalam bulan ketiga di tahun 2010. Uff.. Masa sangat laju berjalan.. Sangat laju.. Laju..Laju.. Laju dan laju lagi.


Sekarang nih, memang bz. Musim midterm dan midterm lagi. Ahh.. Ada yang boleh jawab, ada yang memang xboleh jawab. Pasal apa? PAsal kurang persediaan. Maka, tanpa persediaan, tiada lah usaha namanya kan?
MAka?
tanpa usaha, aku memang xboleh tawakkal.
Ahha.. Padan muka.

Dr Tuah said: no tawakkal before usaha. Thats ryte. Im agree.

Sekarang nih, aku ada minat baru. Dan minat baru aku tuh.. Sangat2 mendatangkan kesan yang positif pada diri aku. ALHAMDULILLAH. Memang itu lah tujuan ALLAH jadikan kita hidup di dunia nih. Supaya jadi insan2 yang berusaha untuk mencapai kejayaan.

Kejayaan? Kejayaan itu adalah sangat subjektif. Depend kepada individu.

Moga aku, aku dan umat islam laennya, berjaya dunia dan akhirat. Amin.

Lupa plak apakah mo inform apakah hobi baru tersebut kan?
Beli buku.
Buku apa?
Biarlah rahsia.
Sebulan satu buku.

Ciss..
tiba2 aku ada cogan kata untuk diri sendiri kan?

Tidak banyak benda2 yang boleh disharekan di sini.
Kehidupanku, marverlous.
Penuh dengan warna.
Penuh dengan keindahan.
Kenapa indah?
Kerana, aku sedar, apa jua ujian.. Sebenarnya adalah nikmat dari ALLAH.

Creduted to Dr Tuah Al-Haj.


Comments

Popular Posts