.::Banyak Fikir::.

Rabu (29042010)
Agaknya, bila kita banyak guna otak untuk berfikir, badan jadi letih. Even xda la guna fizikal sangat. Itu yang aku peratikan bila aku habes jawab paper. Penat yang dirasa tu, memang jauh beza dari joging sekampung. Aku apa lagi, after paper pagi tadi, (After tengok AdaMaya), terus pengsan sampai la pukul 1.30 pagi tadi. Sedar diri belom menunaikan tanggungjawab, aku terus bangun cepat2. La ni, xtido lagi. Tengah buat pembetulan untuk disertasi. Hm, masa makin suntuk.


Tadi, ada orang cakap dekat aku, yang aku ni terlalu banyak fikir. Sampai dia rasa bosan dengan aku. Sentap?:nyerah: Ya.. Sangat. Tapi bila fikir balik. Mungkin betul. Bosan? Biarlah.
Memang fitrah sebagai perempuan. Banyak fikir itu perlu. Tapi, mungkin benda ni effect dia kan, so.. Sotong. Ok, im sorry ok? Will not bother u.

Aku ada dua paper lagi. Hurm, semoga aku dapat harungi semua ni.

p/s:Mengalami mood yang kurang selesa.






Comments

Qastalani® said…
yup! memang macam tuh. Masa nak jwb exam semua ingat bagai. Habes je masa, bila kawan ajak berbincang2 (org ni jwb apa, org tu jwb ape) terus lupa. Blah bodo pegi makan lagi baekkk

Popular Posts