.::Gadget Baru::.

24042010(Sabtu)
Semalam adalah aktivi merabakkan dompet:nangis:. Memang sangat rabak.Tapi.. Walaupon rabak, aku cukup2 berpuas hati. Berpuas hati sampai menari2.. Mula2 aku buat macam ni..:ayuk:, pastu, macam ni..:nggaya: diikuti :senam:dan akhir sekali :sinchan


|"-_-|
Erk.. Xla jugak puas hati sangat pon.Cuma keinginan untuk menukarkan HP cap SE ke cap NOKIA suda berjaya. Dan yang lagi bestnya, sebenarnya HP SE itu adalah rosak ya... Hahahahhahahahahaha... Sebab tuh beriya sangat mo treat in. Kalo bukan sebab HP SE tuh xdemam, jangan harap aku mo membazir tukar2 HP ni. (Maka, pandai tertukar ke HP yang 'agak' mahal. Yalah2, bagi aku mahal ok. Harga? Biarlah rahsia. Hehehe..


Dari yang ini,


aku 'terpaksa' membeli yang ini.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ok. Betul2 terpaksa ok. Sebab, kedai tu jak yang mo terima HP SE aku tu tanpa banyak songeh dan menawarkan harga paling tinggi. Ada satu kedai tu, dia boleh ambil HP SE aku tu hanya dengan harga RM80. Bapak dia RM80. Harap mahap la. Aku ambil HP aku tu, langsung blah. Kedai apek nama Kelvin (aku yakin jak eja nama dia ni) ni jak ambil HP aku tu dengan harga dekat RM200. Ohho.. Tapi, sayangnya, dekat kedai apek Kelvin ni, xbanyak pilihan HP. Bila aku mo ambil HP yang aplikasi dia lagi sedikit berbanding dengan HP SE tu, dia heran. Gulp. Aku memang namo menimbulkan keraguan dihati beliau. Takut dia detect apa yang sebenarnya berlau dengan HP aku tu.

Ya.. HP tu demam. Bila aku cas, badan jadi sangat panas dan bateri xpandai full. Yang lagi pelik, dia hanya problem bila dengan aku. Bila aku bagi kakak aku, yang berada di tanah melayu sana, HP ni dikatakan tidak pernah berbuat masalah. Kenapa? Kenapa bila dengan aku dia pandai demam? Uhhukk...:nangis:

Ha! tulah sebabnya aku terpaksa menerima kehadiaran HP yang baru ni dalam hidup aku. Hahahaha.. Adalah jugak dalam RM300++ aku tambah. Tabek dengan apek ni sebab sangat keras hati. Aku punya lah menurunkan hikmat memujuk ala2 Tun Teja. Tapi tidak berhasil.

Lagi aktiviti yang merabakkan.. Adalah membelanja dua orang rumateku yang lahir pada tarikh yang sama, walau berlaenan tahun. Oh, rumateku.. Semoga panjang umur, murah rezeki, sentiasa dalam lindungan ALLAH s.w.t Amin.. Oh ya, Kak Ra heklas belanja korang tau. Sila jangan sentap dengan ayat di atas.


P/S: Aku xtau sangat pon apa bestnya dengan HP ni. Hahahahahhahahahaha.. Siapa2 tau, sila tunjuk ajar.



Comments

Popular Posts