.::=P::.

18042010 (Ahad)
Hm, banyaknya sawang. Dah boleh jadi binik spiderman dah empunya blog ni. Semuanya disebabkan perasaan malas dan jjgak kebizian yang melimpah ruah. Kesibukan ok, bukan malas sepenuhnya. Bukan jugak tiada cerita untuk dikongsi, banyak. Banyak cerita dan kejadian2 yang aku rasa haruslah dikongsi bersama, namun.. Yah.. Suda dikatakan sebelum ini, kebizian dan jugak kemalasan yang berlapis2 seperti lapisan lemak diperut tuttt...:ngiler:
If only i can.. Juz berehat2 tanpa membuat apa2.. Uhh.. Tapi itu useless kata HM Tuah Iskandar. Orang yang tidak berbuat apa2 adalah orang yang saket sebenarnya. Luaran nampak ok, tapi dalaman tidak ok. Dan aku.. Bukan dari golongan orang yang tidak ok itu ya.. Er.. I guess!

"^_^


April 2010.Macam2.
April 2010, menyaksikan aku berhempas pulas menyiapkan disertasi. Kena marah dengan penyelia disertasi, berhempas pulas siapkan esaimen. Dan bulan ini juga menyaksikan aku terbuat (terbuat ok!) lawak spastik tym VIVA. OMG! Sangat2 menguji kesabaran dan ketabahan.Tapi, memang benar kata2 orang yang bijaksana, yang tahu untuk berfikir. Ujian itu satu nikmat. Dan, hanya ALLAH jak yang tahu macamana perasaan aku after VIVA hari tu. 15042010. Leganya.. Terasa sebahagian beban terangkat. Semoga segala yang aku usahakan membuahkan hasil yang baik. InsyaALLAH. Amin.. Oh ya.. Ucapan jutaan lemon terima kasih untuk Miss Ruzzakiah Jenal. (sapa2 budak UKM yang amik kos math, yang terbaca post ini, maybe kenal dengan miss ni), tanpa beliau, memang xsiap la disertasi aku tu. Sangat2 berterima kasih.

April 2010.
2 of ma buddy kehilangan orang yang tersayang. Takziah untuk Farah n Dayang... Pemergian Ayah n Mak masing2 pada bulan ni, memang ujian untuk korang. Aku as kawan, hanya mampu bagi semangat dekat korang. May ALLAH tabahkan hati korang dan keluarga korang. Amin..
Dengan kejadian yang menimpa mereka2 ini, aku tiba2 menjadi rajin untuk selalu menelepon rumah. Motip?

April 2010
Banyak manusia disekeliling aku yang lahir bulan ini. Ah.. Rabak.. By the way. Happy besday la ya. Semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berada dalamlindungan dan rahmatNYA. Amin

April 2010
Exam month!:konslet:
Study sampai lebam:males:
So, stop here!!!!


Comments

Popular Posts