.::FIFA team B::.

13062010 (Ahad)

:music::music::music::music::music::music::music::music::music::music::music::music::music:


Semangat FIFA WORLD CUP! Sambil dengar lagu tema untuk piala dunia tahun ni, dinyanyikan oleh anak murid aku, Syakira yang badan bentuk S tu. (Tolonglah, asik replay lagu yang sama semenjak dua menjak ni). Huh! sudah namanya anak murid aku. Mestilah bagi sokongan dengan lagu lagunya. *pengsan*

Oh ya, semalam match untuk kumpulan B. Kumpulan B terdiri daripada Argentina, Greece, Korea dan Nigeria. 1st match Korea vs Greece. Seperti biasa, Asia menang dengan penuh kebanggaan 2-0. Oh. Sangat berbangga aku dengan pencapaian Asia. Asik bersorak 'Korea!' 'Korea!' 'Korea!' Sambil wat demonstrasi macam orang tengah mogok di tengah jalan. Maybe sebab pemain Korea dengar sorakan aku, berjaya beb.. Berjaya biarkan Greece dengan telurnya. I mean, angka 0 ok! :ayuk:

Then, next match, Argentina dengan Nigeria. Seperti yang ku jangka. Argentina mendahului. 1-0.

Hurm, masuk grup C pagi tadi. Aku tidak sempat tengok perlawanan ni. HEYH! memang TIDAK SEMPAT ok! Aku busy buat hal lain. Ehehhehe..
Tapi yang aku tau, England vs USA sama-sama dapat 1 gol.


Argentina


Republik Korea aka Korea Selatan


p/s:terasa ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada team ASIA. Tidak mustahil tahun ini ASIA juara.


Comments

Popular Posts