.::MENYOKONG BLOGGER MOFASAD, "KAMI BLOGGER PICISAN, MENENTANG KEKEJAMAN ISRAEL"::.

02062010 (Rabu)

Makin menjadi-jadi kebiadaban ISRAEL. Dan aku tertanya-tanya, kenapa PBB terlalu payah untuk membuat tindakan atas kebiadapan ISRAEL laknatullah ni? Eheh!
Siapa xemo kalau saudara sendiri yang menjadi mangsa. Kalau nyawa yang jadi taruhan?

Apa pun, syukur sehingga kini, ALHAMDULILLAH.. Rakyat malaysia yang ada di sana semuanya selamat. Dan harap yang lain, yang berada dalam tahanan juga selamat. Sumber rujuk di sini.

Aku bukan siapa2. Aku menulis juga bukan untuk femes or wateva. Aku suka. Wujudnya blog ni pun, hanya beberapa yang jadi pengikut. Thanks kawan2. Xda menda sangat yang aku tulis. Lebih banyak merapu dari kebenaran. Lebih banyak auta dari fakta.

Namun, hanya di blog dan beberapa laman sesawang yang aku miliki yang aku mampu gunakan untuk menunjukkan betapa aku benci dengan ISRAEL laknatullah! ALLAH HU AKHBAR!

Dari blog incik MOFASAD ini, aku sebagai salah seorang blogger picisan, menentang sekeras-kerasnya kelakuan rejim ISRAEL yang tidak punya perasaan itu.

So, mana2 blogger yang tersesat sampai ke page aku ni.. Untuk sama2 kita menentang kekejaman ISRAEL tu.. Mari sama2 kita menunjukkan sokongan kita dengan berbuat yang serupa dengan aku suda buat ni ya.

Mari kita sama2 berdoa, solat hajat semua.. Biar kebenaran terserlah. Biar ISRAEL hancur dengan ketamakan mereka. Amin..

p/s:Doa banyak2 semoga semuanya selamat. AMIN.

Comments

Popular Posts